Friday, June 17, 2011

Tips sentuhan eyshadow yang menawan

eyeshadow
 Mula2 tutup dengan menggunakan sentuhan cahaya asas atau menyembunyikan kepada penutup malah warna kulit dan membantu bayangan mematuhi penutup. Kisar dengan baik, tetapi menggunakan sentuhan lembut dan gunakan jari manis anda di kawasan kulit yang sensitif ini. Sapukan maskara kedua supaya ia tidak akan merosakkan eyeshadow anda dengan mendapatkan titik yang sedikit maskara pada sebelum ia kering apabila anda berkelip. Sapu warna yang sama dengan warna kulit anda (atau warna yang ringan) berbanding dengan penutup keseluruhan ke tulang kening. Mula di bahagian bawah kelopak mata anda dan bekerja secara gradual mood. Sapu pembayang cahaya putih (cahaya gelap,atau mana2 pilihan anda) secara langsung di bawah kening dari tengah ke arah luar mata. Ini adalah penyerlah tulang dahi anda dan akan membantu membuka mata.  Ambil warna paling gelap depan dan bayangan sapu seluruh mata dari garisan  untuk menyuruhnya lebih. Sapu keluar juga.

 Untuk kesan yang paling berkesan warna gelap boleh digunakan untuk membuat lipatan mata dari sudut pada bahagian tepi luar, dicampur dengan baik. Pengadunan adalah penting untuk mengelakkan garis drastik di seluruh berkedut itu. Pilihan lain adalah dengan menggunakan bayang-bayang gelap untuk mewujudkan sisi "V" di sisi mata. Bayang-bayang untuk ketiga luar berkedut dan celah-celah pinggir luar kelopak mata, mewujudkan sisi "V" bentuk ( hujung v akan menunjuk jauh dari mata, untuk membantu menggambarkan). Ini membantu untuk menentukan bentuk mata, dan menjadikan mereka kelihatan lebih besar dengan membawa ke luar fokus.
Untuk melihat lebih semula jadi, bayangan sederhana gelap dalam lipatan dan warna lebih gelap di sudut.
  Selesai  dengan teliti celak untuk penutup atas dengan warna kohl. Terdapat banyak warna celak hebat yang terdapat hari ini, jadi eksperimen dengan apa yang ada di luar sana. Plum, hijau, dan coklat adalah pujian untuk warna mata banyak. Dongakkan kepala ke hadapan sambil melihat ke bawah, dan sengkang garisan pendek sepanjang garis  untuk mengelakkan drags dan smudges. 

No comments:

Post a Comment